06 May 2013

Bayou Lagoon Park Resort Part 3

bilik, dah settle, now, aku share pasal tempat makan kat sini..or, mungkin lebih glamer kalo kite panggil coffee house.. maaf ya ibu bapak, aku ni kejakunan, maklum lah, bukan selalu duk hotel, datang pulak dari kampung diterengganu.. bnyak benda tak tahu..tapi, x per boley belajar kan..kaaaannnn..


okey, sebab somi beli kupon resort tu, maka dia datang sekali dengan pakej makan pagi atau omputeh cakap bekfast...aku x sempat nak snap gambar menu bekfast sebb pepegi aku memng sentiasa blur..yang tak blur mult dan perot jer..mihmihmih


so, hari ni, aku share pic makanan ..di selit jugak sekeping gambar budak una pipi laboohh...


enjoy okey :)

siap sedia nak terkam makanan..ekceli dia sedang merayu mintak food dekat ayah :)
nasi lemak is soo sedap.waiter kat sini insist suruh kami order nasi lemak..
poach egg with baked bean, sausage and hashbrown 8tomato n salad nak kene seboot jugak keww?
boiled egg dan........ also tamato and salad
fruits and tropicana twister..nasi goreng cine kat blakang tu amik dekat buffet..

No comments: