18 March 2013

Pantai

semalam..habes kerja..pergi pantai..aku mcam biase, memng terror bab snap picas..harap apaknya, memang haroomm..hohoho..first time dalam idop una pergi pantai..nampak mcam dia suka..dia mungkin ikot pesen ayah, suke pantai..kalau ikot perangai aku, aku suke mall :)

muke mesti nak serius aje budak ni...x paham aku..nak cakap stress di tempat kerja, bukan dia yang kerja..aku yang kerja..mungkin stress kat sekolah kot..adooi una, kecik2 dah tahu stress..kerrlass sangat ko na..

aku dah mcam cik kiah jual satey ikan..una plak menten cun aje..nampak x permainan apaknya yang memng suke nampak anak lawa dari aku..sob sob sob..sedih betol lah macam ni..bawak diri ke tepi pantai sambil kesat ingus *

ni boleh tahan sikit..asal gigi aku besau sangat eh..una saje cover mulut x nak tunjuk gigi dia yang kecik..yeaaah..aku menang sebab ade gigi besar..hahaha

apaknya manja sangat..eh, ke terbalik? una x manja okey..una kental macam mama..apaknya kan anak bongsu..mestilah apaknya yang manja..kohkohkoh

ayah terlebih excited dari una..aku syak, ayah yang suke dora tu...una terpaksa ikot ayah..kalau ikot taste una, una lagi suke otromen..x pun power rangers merah..hahaha.. *padahal aku yang pilih dora..saje nak salahkan bapaknya jugak..

No comments: