05 March 2013

Kurma, Apple, Phisang Purees

Yezza...aku berjaya buat 3 lagi puree untuk una..favourite una, puree apple tu..hikhikhik..y kurma tu dia paling x suke..manis kot..

sepanjang aku duk kasi una makan kan, aku perati jer dia ni, dia ni memng suke makan ya amat, tapi kalo makanan tu dia x suke, takat 3 sudu jer dia telan..pastu dia start bukak langkah silat dia..terpelanting sudu ko tau..ganas betol anak sulong aku kan..hikhik..mak dia sopan jer..ni ikot peel ayah lettew..

aku perasan jugak (skali lagi perasan), una kalo makan puree kurma kan, dia mkan x mau tido..active semcam je..aku syak dia terlebih gula..budak terlebih gula kan aggresive..kahkahkah..hebat kan eksperimen aku kat anak sendiri...

dah dah..aku bukannya rajin nak menaip pepanjang nih.. layan kan gambar puree purian aku tu eh..semua buah aku steam dulu, kecuali kurma aku rebus...

okey..daaa...
Puree Phisang
phisang del montel..eh MONTEL je..del montel tu sos tomato
Puree Epal
Epal Fuji..mahal dowh epal ni..bencik aku
Puree Kurma
ni kurma free..muahahaha

No comments: