03 March 2013

Handphone canggih

Pergghh..aku duk perati, budak2 zaman skang pakai hp kalah executive syarikat...s3, samsung note, blekberri tu mainan je kot...kagum gile aku dengan kekayaan mak bapak dieorang...oh oh oh, nanti ade lah tu retis sound aku.."kak, saye beli hp canggih ni pakai duit ttik peluh saya sbgai anak seni kak"...hohoho, x kan ade plak retis budak budak nak bace blog aku ken..hahaha..

Kerja tak lagi, tapi ade duit nak beli hp canggih gile...kalau yang dah kawen tp x kerja bleh la ckp somi yang sedekah.ni, kawen tak, kerja tak...paling sadis, student...nak lawan anak dato' pakai hp canggih, dia p guna duit ptptn beli hp..pastu tiap2 bulan makan maggi...ceh ceh ceh..cemana otak nak laju dah asyik duk tibai maggi breakfast lunch dinner..kang buah pinggang buat mogok x nak kerja, baru la ko thu ape pekdahnya mkn maggi..

Iyole, suke hati hang le nk pkai hp ape pun kan...bukan duit aku pun...tapi saje lah kan, aku nk bising kat adik2 y bru nk up ni...jgn ghairah sangat nk nampak hot..hot tu bukan kekal pun...

Tapi kalau nk beli jugak hp tu, beli dua..kasi aku satu..bru aku diam..ok bye..

1 comment:

Rin Saharina said...

hihi.rezeki drg dpt pkai phone canggih kak.. :))