02 March 2013

Demam oh Demam

Alahai, kesian anak aku..beriya aku nak elak from buat nebulizer tu..end up, bantai jugak sedut gas tu..the faster solution nk calm down kan una..aku payah lah nak handle una sorang2..nasbe baik ade emak..huhu..tq Allah sebab bagi aku emak y sentiasa ade..hahaha eh, suami, jgn kecil hati, aku bersyukur jugak sbb dpt suami y sntiasa rajin carik duit..hahaha..

Kesian tgk una sedut gas tu..mak y pangku una..meraung jugak budak tu..tp x lame sangat lah..mase mula2 sedut tu aku x de dengan una, aku g amik adik aku kerja..huhu..bile pg kat klinik tu, masuk pintu dah dengar vokal bukan s3kadar upe una..alahai, sayu hati aku..tapi buat je lah ganas..kihkihkih...

Ni picas yang aku sempat snap..adohai..memng mencabar iman tgk ubat y doc kasi...please doakan una cepat sembuh k :)..

No comments: