05 March 2013

Baby Cream

kan aku sibuk duk cerita pasal una selsema, hidung tersumbat, berkahak bagai sehingga terpaksa menghirup gas berbayar instead of sedut oksigen free of charge kan..phuhhhh..panjang... actually, aku dah tgk cream ni dah lame sangat dah..sakinah yang introduce kan..sakinah tu sape? ala, sakinah tu kawan kite lah..dia supplier this products.. tapi aku x beli dengan dia..maaf kina...


aku memng nak beli dengan dia, tp gile x sempat nak g bank in kat bank islam sebab aku kan pakai CIMB dan MAYBANK...payah lah nak g bank islam untuk buat pembayaran..namun, kutelah temui product ini di kuala terengganu.. oleh hal demikian, sebagai tanda mohon keampunan, aku saje pun buat iklan free untuk sakinah ni...kina, terimalah maaf org eh..hukhukhuk


sesape nak order boleh jer sms kina : 0196481735


gambar yang kat bawah ni aku capture sendiri..baru beli tadi..hihi


bau wangi and selesa sangat2..mak suke gileeer!

2 comments:

y i e n said...

utk ape ye krim ni?

Mama Un-A-nas said...

cream ni untuk baby..sapu pada badan baby lepas mandi..elok untuk selsema