27 February 2013

Hujan lebat

Dah 3 hari hujan di terengganu..semalam aku tgk berita pun dah ade story2 kawasan naik air a.k.a banjir..kesian....y nak kawen bulan 3nni mesti mcm risau jer...oh, sewaktu pos ni di taip aku, maseh berada dalam kereta di depan opis...malas nak kuar redah hujan..oh ye, payung aku tertinggal dlm opis..nice kan.hahaha

Dah hujan2 ni, aku mcm mals n x de mood nak kerja...tambahan pula, almost 2 weeks aku masuk kerja, aku still x de meja dan kerusi..hati dah tawar dah nak stay dgn firm skrg..bg org lain mcm hal kecil, tp bg aku, it is a big matter...

Tapi Alhamdulillah hujan..sejuk lah sikit hati ni..lgpun aku ni bukan jahat sangat nak buat hal bile dilayan mcam skrg...tp aku memng dah x de sabar dah..naseb baik suami ade memujuk...kecik hati tau tak kene layan mcam lawyer reject shop...

Ya Allah, semoga hujan y turun ini, turun bersama rezeki untuk aku..aku harap, hujan ini menyuburkan rezeki aku dan keluarga...

The final say of my husband: u have only one year to stay there..by hook or by crook, u must move to another firm, or new place!

Ya, this is one of my mistake! I am suffering enough! Ya Allah please grant my wishes...amin..

No comments: