25 February 2013

GIGI PUTIH

seriously aku cakap dan terang kan kepada semua, gigi aku kan susah no nak jadi putih..tension lah aku duk pk macam mane nak putihkan gigi yang tak berapa nak putih ni...

yang aku pernah buat, sental gigi laju2 pakai berus gigi berjenama mahal dan ubat gigi bukan calang-calang..tapi hasilnya memng tak jalan...kekadang aku kagum gile tgk org india yang memiliki gigi putih bersinar..cerah seperti berkumur dengan klorox setiap hari..jeles betol mak nengok nya..terus terase rendah diri..

Namun, selepas diperhatikan dan diteliti secara details, gigi kuning yang dimiliki ini bukanlah kuning akibat tidak menggosok gigi, tetapi disebabkan raw material gigi ini adalah sememngnya x berapa putih..eeuuww...so, x payah cuak, x payah rase terhina bergigi kuning..

namun jika hati anda masih ragu dengan keyakinan diri untuk bergigi tidak berapa nak putih, anda boleh mencubaaaaaaa.....COLGATE OPTIC WHITE!!!

aku sendiri pun tak try lagi senarnya..hahaha..kenape? kerana aku yakin, kalau kulit kita cerah susah nak nampak gigi kita putih..ohohoh..maknanya ape?hahaha.

No comments: